Τρίτη 19 Απριλίου 2011

ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΑΧΑΡΙΣΤΟΙ,ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΕ ΝΑ ΚΕΡΔΙΖΟΥΜΕ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ..

ΔΕΝ ΠΗΓΑΜΕ ΚΑΛΑ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ ΣΗΜΕΡΑ, ΔΕΝ ΑΠΟΦΥΓΑΜΕ ΤΙΣ ΠΑΓΙΔΕΣ. Η ΡΟΖΕΡΜΠΟΡΓΚ ΕΧΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΤΕΤΟΙΟ ΞΕΚΙΝΗΜΑ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΑΠΟ ΤΟ 1977 ΠΟΥ ΕΠΕΣΕ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ. Η ΕΡΕΜΠΡΟ ΑΠΟ 2-1 ΤΕΛΙΚΑ ΕΧΑΣΕ 2-3 ΚΑΙ ΚΠΡ ΔΕΝ ΕΒΑΛΕ ΕΝΑ ΓΚΟΛ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΤΗ ΝΙΚΗ. ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΑΧΑΡΙΣΤΟΙ..ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΕ ΝΑ ΚΕΡΔΙΖΟΥΜΕ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ, ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΣΤΟΙΧΗΜΑ ΚΑΙ ΤΟ ΓΜΩΡΙΖΟΥΜΕ ΑΥΤΟ ΟΣΟΙ ΠΑΙΖΟΥΜΕ...ΠΑΙΖΕΙ ΜΕΓΑΛΟ ΡΟΛΟ Η ΣΩΣΤΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΩΝ ΚΕΡΔΩΝ ΜΑΣ..(ΑΝ ΠΑΝΤΩΣ ΜΑΣ ΠΗΓΑΙΝΕΙ ΑΝΑ ΜΙΑ ΜΕΡΑ ΑΥΡΙΟ ΕΙΝΑΙ Η ΜΕΡΑ ΜΑΣ ΠΑΛΙ!)
ΤΑ ΛΕΜΕ ΠΑΛΙ ΑΥΡΙΟ ΜΕ ΦΡΕΣΚΟ ΚΟΥΠΟΝΙ ΚΑΙ ΥΠΟΣΧΕΣΗ ΓΙΑ ΝΕΟ ΤΑΜΕΙΟ. ΚΑΙ ΕΝΑ ΑΝΕΚΔΟΤΑΚΙ ΓΙΑ ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ
taxidromos

Δεν χορταίνω  δεν χορταινω                                                         
Μία κοπέλα, παντρεμένη εδώ και χρόνια, πάει στον γυναικολόγο της ελπίζοντας ότι θα της λύσει το πρόβλημα της
Γιατρέ, εξομολογείται, κάθε βράδυ κάνουμε έρωτα με τον άντρα, μου...αλλά δεν χορταίνω, δεν χορταίνω.
Γιατί δεν διπλασιάζεται την...δόση, ρωτά ο γιατρός
Την διπλασιάσαμε, γιατρέ μου, αλλά πάλι δεν χορταίνω δεν χορταίνω
Τότε τετραπλασιάστε την, εισηγείται ο γιατρός
Το κάναμε γιατρέ, μου αλλά δεν χορταίνω δεν χορταίνω
Τί να σας πω κυρία μου, γιατί δεν συμπληρώνετε το δείπνο σας με ένα φίλο
Το έκανα γιατρέ μου, και μάλιστα όχι με ένα αλλά με τρείς, αλλά πάλι δεν χορταίνω δεν χορταίνω
Οπότε ο γιατρός αποφαίνεται
Ε μα τότε κυρία μου, εσύ είσαι άρρωστη...
Γράφτο μου γιατρέ μου σε ένα χαρτί και σφραγισέ το, να το πάρω του άντρα μου να το δει διότι εκείνος επιμένει ότι είμαι πουτ@-@!

                                                                                                



                         

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Σκασμός...

Με αφορμή τον άδικο χαμό του νεαρού πιλότου μας θα ήθελα να πώ ότι σε κάποιες περιπτώσεις πρέπει απλά να βγάζουμε το σκασμό και να σεβόμασ...