Σάββατο 1 Δεκεμβρίου 2012

ΣΑΒΒΑΤΟ 01/12 - ΤΙ ΘΑ ΠΑΙΞΕΩ ΕΓΩ

ΓΕΙΑ ΣΑΣ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ. ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΧΕΙΜΩΝΑ!
ΣΗΜΕΡΑ ΣΑΒΒΑΤΟ ΜΕ ΑΡΚΕΤΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΚΑΙ ΕΓΩ ΘΑ ΕΠΙΛΕΞΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΡΙΑΔΑ ΜΟΥ ΛΥΩΝ, ΜΑΪΤΖ ΚΑΙ ΠΑΝΤΟΒΑ. ΘΑ ΔΩΣΩ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΟΜΑΔΕΣ ΑΝ ΒΡΩ ΚΑΤΙ ΚΑΛΟ ΣΤΟ FACEBOOK.
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ:
ΛΥΩΝ - ΜΟΝΠΕΛΙΕ 1
ΠΑΝΤΟΒΑ - ΑΣΚΟΛΙ 1
ΜΑΪΝΤΖ - ΑΝΝΟΒΕΡΟ 1 
taxidromos
Υ.Γ. ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΠΟΥ ΜΕ ΡΩΤΟΥΝ ΚΑΠΟΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΤΟΥΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΜΕ ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΚΑΙ ΜΕ ΣΤΗΡΙΖΟΥΝ ΑΛΛΑ ΘΕΛΩ ΝΑ ΤΟΥΣ ΠΩ ΟΤΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΟΛΗ ΤΗΝ ΩΡΑ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΟΝ Υ/Η ΚΑΘΩΣ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑ ΕΧΕΙ Η ΚΑΝΟΝΙΚΗ ΜΑΣ ΔΟΥΛΕΙΑ. ΑΥΤΟ ΑΠΛΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΧΟΜΠΙ ΜΑΣ ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΜΠΟΡΩ ΚΑΝΩ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ...



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Σκασμός...

Με αφορμή τον άδικο χαμό του νεαρού πιλότου μας θα ήθελα να πώ ότι σε κάποιες περιπτώσεις πρέπει απλά να βγάζουμε το σκασμό και να σεβόμασ...